Page content

article content

DISQOUNTS & BOL.COM – GROEIEN DOE JE SAMEN

Door: Ronald Ockhuysen
Accountmanager Logistiek via bol.com       

DISQOUNTS & BOL.COM

Sinds DisQounts in 2014 met ons is gaan samenwerken, heeft het met een breed assortiment in diverse categorieën een enorme groei doorgemaakt. Het bereik van het aanbod van DisQounts is flink vergroot door de ruim 8 miljoen potentiële klanten die bol.com maandelijks trekt. Dankzij ons continue markt- en prijsonderzoek kunnen onze partners, zoals DisQounts, snel inspelen op trends en innovaties zodat ze altijd een interessant en competitief assortiment kunnen aanbieden.

Het partnerschap tussen bol.com en DisQounts is een goed voorbeeld van hoe je door het bundelen van krachten een unieke klantervaring kunt creëren. De gespecialiseerde kennis van de elektronicamarkt en huishoudelijke artikelen van DisQounts en hun passie voor ondernemerschap is van toegevoegde waarde voor bol.com als winkel voor consumenten. En doordat het assortiment wordt aangeboden met de unieke leveropties van ‘Logistiek via bol.com’, hebben onze gezamenlijke klanten keuze uit een zeer breed assortiment met de beste en flexibele leveropties.

In de afgelopen jaren hebben bol.com en DisQounts op steeds meer vlakken kunnen samenwerken en kennis en specialisme kunnen uitwisselen. Doordat DisQounts kritisch is naar zowel eigen als de bol.com winkelplatform-processen, vragen wij ze om mee te denken bij o.a. pilots voor doorontwikkeling van bol.com. Voor de komende jaren verwachten we dankzij nieuwe innovaties van bol.com als winkelplatform en de service ‘Logistiek via bol.com’ onze samenwerking nog verder te kunnen intensiveren. Want groeien doe je samen. En samen met onze partners kunnen wij het dagelijks leven van onze klanten makkelijker en leuker maken!