Marketplaces

DISQOUNTS bestormt internationale marketplaces in rap tempo!

Externe Verkoopkanalen:

DisQounts heeft al meer dan 3 jaar ervaring op verschillende marketplaces in heel Europa. Door het brede scala aan producten dat DisQounts kan aanbieden, heeft het voor ieder wat wils. Het is dan ook goed mogelijk dat je ons vindt op sites als Bol.com, Amazon en Ebay.


Afgelopen jaren wij ons ontwikkeld op de Europese markt en breiden we steeds meer uit naar Cdiscount (Frankrijk), Real.de (Germany), ePrice (Italy) & Whupti (Scandinavië).


Naast ons brede assortiment hebben we ook een drietal eigen merken. BeautyQounts, GadgetQounts & TechQounts. Hierin selecteren wij producten waar wij 100% achterstaan en geven we die onze eigen stijl mee. Uiteraard met daarbij passende kwaliteitsimpulsen.


Deze merken worden, evenals ons huidige assortiment, ook verkocht via marketplaces als Bol.com en Amazon. Heeft u interesse in onze producten, of zou u reseller willen worden van deze merklijn(en). Neem dan contact op met onze channel manager dirk@disqounts.nl. Dan kunnen we kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen!

Ronald Ockhuysen

Accountmanager Logistiek via bol.com

DisQounts & bol.com:
groeien doe je samen

Sinds DisQounts in 2014 met ons is gaan samenwerken, heeft het met een breed assortiment in diverse categorieën een enorme groei doorgemaakt. Het bereik van het aanbod van DisQounts is flink vergroot door de ruim 8 miljoen potentiële klanten die bol.com maandelijks trekt. Dankzij ons continue markt- en prijsonderzoek kunnen onze partners, zoals DisQounts, snel inspelen op trends en innovaties zodat ze altijd een interessant en competitief assortiment kunnen aanbieden.


Het partnerschap tussen bol.com en DisQounts is een goed voorbeeld van hoe je door het bundelen van krachten een unieke klantervaring kunt creëren. De gespecialiseerde kennis van de elektronicamarkt en huishoudelijke artikelen van DisQounts en hun passie voor ondernemerschap is van toegevoegde waarde voor bol.com als winkel voor consumenten. En doordat het assortiment wordt aangeboden met de unieke leveropties van ‘Logistiek via bol.com’, hebben onze gezamenlijke klanten keuze uit een zeer breed assortiment met de beste en flexibele leveropties.


In de afgelopen jaren hebben bol.com en DisQounts op steeds meer vlakken kunnen samenwerken en kennis en specialisme kunnen uitwisselen. Doordat DisQounts kritisch is naar zowel eigen als de bol.com winkelplatform-processen, vragen wij ze om mee te denken bij o.a. pilots voor doorontwikkeling van bol.com. Voor de komende jaren verwachten we dankzij nieuwe innovaties van bol.com als winkelplatform en de service ‘Logistiek via bol.com’ onze samenwerking nog verder te kunnen intensiveren. Want groeien doe je samen. En samen met onze partners kunnen wij het dagelijks leven van onze klanten makkelijker en leuker maken!

Onze eigen merken: